Wieża asów

8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Wieża asów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8 /10
Ocena 8 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Wieża asów opowiada ich historię. Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach przed ocalonych dotknął nowy koszmar Z otchłani kosmosu przybywa Rój - śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać… Wśród autorów Wieży asów znajdziemy prawdziwych „gigantów” literatury science fiction i fantasy: George’a R. R. Martina, Rogera Zelazny’ego, Pat Cadigan czy Waltera Jona Williamsa.
Data wydania: 2015-06-08
ISBN: 978-83-7785-313-9, 9788377853139
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Cykl: Dzikie karty, tom 2
Kategorie: Fantastyka, Fantasy
Stron: 560

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Rozdanie na porządnym haju

WYBÓR REDAKCJI
1.03.2021

Potwór rodem z opowiadań Lovecrafta? Masoneria złożona z niepoczytalnych nadludzi? Międzyplanetarni szpiedzy, inwazja kosmicznego robactwa, superbohaterskie starcia i zaawansowana technologia obcych w rękach niezrównoważonej bezdomnej? Mało? Wielka małpa znów nawiała z zoo i wspina się po Empire State Building – oczywiście z atrakcyjną blondynką w... Recenzja książki Wieża asów

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@RuBrykaPopkulturalna
2020-03-28
8 /10
Przeczytane 2020 Dzikie Karty Superhero Fantasy Zrecenzowane 2020 Zrecenzowane RuBrykaPopkulturalna

Uwielbiam tę zabawę z motywem superhero. Podczas poprzedniego czytania "Wieży asów" trochę kręciłem nosem — jest trochę nierówno, dzieje się za nieco za dużo i odrobinę za szybko, a do całości przekrada się chaos. Niewiele jest też tekstów, które niosą za sobą coś więcej niż zwykły opis wydarzeń, a i ukłonów w kierunku superbohaterskiej konwencji jest znacznie mniej niż w "Dzikich Kartach". Z drugiej strony kolejny tom serii stanowi dowód, że uniwersum nie ograniczają żadne ramy i teraz dostaliśmy zwariowany przegląd motywów z klasyki SF.

W zaledwie jednym opowiadaniu pojawia się doktor w stylu Frankensteina, tworzący androida przypominającego Iron Mana, który zostaje wmieszany w obronę planety przed atakiem kosmicznego Roju wyczekiwanego przez masonerię złożoną z niebezpiecznych nadludzi... a w tle po Empire State Building znów wspina się gigantyczna małpa z blondynką w garści. No jak się przy tym dobrze nie bawić?

× 1 | link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Wieża asów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat

Pozostałe książki z cyklu

Dzikie karty
Dzikie karty
George R.R. Martin, Roger Zelazny, Howard Waldrop, Edward Bryant
7.7/10
Pierwszy tom kultowego cyklu, w nowej edycji rozszerzony o kilka znakomitych opowiadań. Alternatywna...
Szalejący dżokerzy
Szalejący dżokerzy
George R.R. Martin
7/10
Ulice Nowego Jorku eksplodowały radością, gdy nadszedł Dzień Dzikiej Karty, obchodzony corocznie 15 ...
Wyprawa asów
Wyprawa asów
George R.R. Martin, Edward Bryant
Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w pełnym burzliwych wydarzeń XX wieku naprawdę żyli superbohaterowi...
Brudne gry
Brudne gry
George R.R. Martin
Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wsze...
Ukryty As
Ukryty As
George R.R. Martin
7/10
Przed czterdziestu laty pozaziemski wirus stworzył obdarzone nadludzkimi możliwościami istoty znane ...
Ręka umarlaka
Ręka umarlaka
George R.R. Martin, Jos. Miller
Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy mordu, który zmieni bieg świ...
© 2007 - 2024 nakanapie.pl