Współczesna psychologia mediów

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
Współczesna psychologia mediów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
10 /10
Ocena 10 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […]

Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek

fragment Wstępu

[…] chciałbym docenić wysiłek Redaktorów, który zaowocował zebraniem przedstawionych w monografii artykułów. Uważam, że publikacje dotyczące psychologii mediów i nowych języków komunikacji są obecnie bardzo potrzebne. Technologia wciąż znacznie wyprzedza refleksję nad psychologicznymi skutkami jej wdrażania.

dr hab. Piotr Francuz, prof. KUL

fragment recenzji

Data wydania: 2013-12-10
ISBN: 978-83-7850-500-6, 9788378505006
Wydawnictwo: Drzewo Babel
Stron: 252
dodana przez: chudini0505
Mamy 2 inne wydania tej książki

Autor

Agnieszka Ogonowska Agnieszka Ogonowska literaturoznawca, filmoznawca, medioznawca, kulturoznawca. Doktor habilitowany, adiunkt w Katedrze Literatury XX wieku Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Pozostałe książki:

Edukacja medialna Człowiek. Technologia. Media. Konteksty kulturowe i psychologiczne Edukacja medialna w dobie współczesnych zmian kulturowych, społecznych i technologicznych Pejzaże humanistyczne. Księga jubileuszowa Profesorowi Bolesławowi Faronowi poświęcona Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie
Wszystkie książki Agnieszka Ogonowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

O tym, jak media kształtują nasze życie

28.03.2018

rudno nie zwrócić uwagi na rolę, jaką media odgrywają w naszym życiu. Niezależnie od tego, czy myślimy o przekazywaniu informacji, zachęcaniu do określonych działań czy kreowaniu potrzeb, media są obecne w każdej sferze naszej aktywności. Choć nowoczesne technologie miały skracać czas niezbędny na wykonanie danej czynności, to pociągnęły też za sob... Recenzja książki Współczesna psychologia mediów

Moja opinia o książce

Opinie

@oficynaIMPULS
2017-03-27
10 /10
Impuls poleca Impuls poleca

Cytaty z książki

O nie! Książka Współczesna psychologia mediów. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl