Zachowanie konsumentów na rynku

Leszek Rudnicki
Zachowanie konsumentów na rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce Autor omawia zagadnienia z zakresu teorii zachowań konsumentów, uwarunkowania tych zachowań, problemy podejmowania decyzji przez konsumentów, modele zachowań oraz źródła i metody badań tych zachowań. W gospodarce rynkowej konsument znajduje się bowiem w centrum zainteresowania, ponieważ od jego zachowania na rynku zależy w dużej mierze powodzenie i osiągnięcie sukcesu przez przedsiębiorstwo produkujące towary na rynek i sprzedające na tym rynku. Kierujący przedsiębiorstwami muszą sobie z tego zdawać sprawę, dlatego powinni się zainteresować książką praktycy. Wiedzę na temat zachowań konsumentów muszą mieć wszyscy wchodzący na rynek pracy, a więc studenci uczelni ekonomicznych oraz socjologii i owaroznawstwa.
Data wydania: 2000
ISBN: 978-83-208-1237-4, 9788320812374
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 187

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zachowanie konsumentów na rynku? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zachowanie konsumentów na rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl