Na co nie warto tracić czasu? Jak umiejętnie zaplanować czynności? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu.
Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem czwartej generacji - naucz się odróżniać sprawy ważne od pilnych, koncentrować na tym, co najbardziej istotne i realizować wytyczone sobie cele.
Niniejsza książka omawia wszystkie aspekty zarządzania czasem oraz metody i narzędzia pomocnicze w jego efektywnym planowaniu.
Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często posługują się metodą wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do marketingowych - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu.
Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem czwartej generacji - naucz się odróżniać sprawy ważne od pilnych, koncentrować na tym, co najbardziej istotne i realizować wytyczone sobie cele.
Niniejsza książka omawia wszystkie aspekty zarządzania czasem oraz metody i narzędzia pomocnicze w jego efektywnym planowaniu.
Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często posługują się metodą wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do marketingowych - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.