Zarządzanie marketingiem usług

Jolanta Mazur
Zarządzanie marketingiem usług
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Usługi stały się obecnie dominującym przedmiotem obrotu.Dla firm usługowych stanowią samoistne produkty oferowane na rynku. Ponieważ nabywcy nie mogą obejrzeć usług przed dokonaniem zakupu, ich dostawcy muszą rozpoznać kryteria, jakimi klienci kierują się przy wyborze. Tylko wówczas firma może skutecznie konkurować na rynku. Losy większości firm usługowych w dużej mierze zależą bowiem od prawidłowego marketingu.Dla większości dostawców towarów materialnych usługi są ważnym komponentem produktu, przesądzającym często o jego konkurencyjności. To, w jaki sposób towar jest klientom oferowany, jak są oni traktowani przez personel, czy otrzymują dodatkowe usługi przed- i posprzedażne - często faktycznie decyduje o zakupie.Autorka przedstawiła najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśniła, w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi dokonywaną przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę oraz jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Data wydania: 2002
ISBN: 978-83-7251-120-1, 9788372511201
Wydawnictwo: Difin

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zarządzanie marketingiem usług? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie marketingiem usług. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl