Zwyciężanie na trudnym rynku

Hermann Simon, Frank Luby, Frank F. Bilstein
Zwyciężanie na trudnym rynku
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Czy istnieje pewny sposób zwiększenia zysków? Dążenie do powiększenia udziału wrynku nie jest dobrym rozwiązaniem. Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, aszanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu - nikłe. Wobliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu iutrzymaniu udziału wrynku, co ma zapewnić wyższe zyski.
Tytuł oryginalny: MANAGE FOR PROFIT, NOT FOR MARKET SHARE
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-61040-97-2, 9788361040972
Wydawnictwo: MT Biznes
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zwyciężanie na trudnym rynku? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zwyciężanie na trudnym rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl