Moja ocena:
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki spos...
Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach s...
Branding > krótkie wprowadzenieto książka, która w Polsce ukazała się nakładem Wydawnictwa Uniwersytu Łódzkiego, w tłumaczeniu Anny Łaszkiewicz. Publikacja traktuje o szeroko pojętych działaniach pod...
Zanim spróbuję odpowiedzieć na zadane w tytule pytanie, pozwólcie, że opowiem nieco więcej o tej prowokującej do myślenia książce. Napisanej w sposób błyskotliwy i niezw...
Recenzja książki Instynkt językowyTo już 39. tom z popularnonaukowej serii "Krótkich wprowadzeń" od Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego, pisanych przez szerokie grono naukowców z Oxfordu. Tym razem przeno...
Recenzja książki KreatywnośćRECENZJA „POCAŁUNKI W CIEMNOŚCI” AUTOR: NELL GRUDZIEŃ WYDAWNICTWO: ALE „Muzyka była ogromną potęgą, a j...
Recenzja książki Pocałunki w ciemności"Nie da się iść przez życie, nie ryzykując (…)". "Artefakt umysłu" i "Niezabliźniona nić" to tytuły dwóch wcześniejsz...
Recenzja książki Zatokowa dewiacjaDzisiaj mam dla Was recenzję książki, po którą postanowiłam sięgnąć z dwóch powodów. Pierwszy z nich jest taki, że uwie...
Recenzja książki Dama w kapeluszu