Branding

Robert Jones
7.8 /10
Ocena 7.8 na 10 możliwych
Na podstawie 8 ocen kanapowiczów
Branding
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7.8 /10
Ocena 7.8 na 10 możliwych
Na podstawie 8 ocen kanapowiczów

Opis

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Tytuł oryginalny: Branding: A Very Short Introduction
Data wydania: 2021-04-30
ISBN: 978-83-8142-820-0, 9788381428200
Wydawnictwo: Uniwersytetu Łódzkiego
Cykl: Krótkie wprowadzenie, tom 29
Stron: 158

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
{}

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Idee reklamowanego świata

{} WYBÓR REDAKCJI
9.08.2021
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Czym jest branding? Pan Google mówi: „Branding to technika marketingowa, polegająca na kształtowaniu marki w świadomości nabywców, ukazaniu jej wizerunku w pozytywnym świetle, wszelkie działania służące wzbudzeniu wśród nabywców skojarzeń marki z danym produktem oraz łatwiejszą identyfikację produktu wśród konkurencji”@Link. Czy to coś w... {} Recenzja książki Branding

@melkart002@melkart002 {}× 7

Bardzo krótkie wprowadzenie

{} WYBÓR REDAKCJI
5.09.2021
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

To było krótkie wprowadzenie. Bardzo krótkie wprowadzenie. Krócej się nie da o brandingu, bo to temat rzeka, a i tak się udało. Zawsze jednak znajdzie się “ale”. O tym później. Najpierw wyłóżmy enigmatycznie, co się w tym kryje i zajmijmy się pozytywami. Nie będę się rozwodzić nad tym, czym oficjalnie jest branding. Nie będzie przytaczania defi... {} Recenzja książki Branding

Marka to nie tylko logo

12.07.2021
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Najlepszy branding ma wymiar społeczny, a jego pomysły są proste. "Branding" R. Jonesa to dwudziesta dziewiąta część serii "Krótkie wprowadzenie", wydawanej w Polsce przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książeczki te, o spójnej szacie graficznej, chociaż nie wydają się długie, jak już się kilka razy przekonałam, posiadają ogrom wiedzy i info... {} Recenzja książki Branding

@mhennels@mhennels {}× 6

Branding jest wszędzie!

13.08.2021
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Nosisz markowe ubrania, na których widnieje spore logo, a Ty wydajesz na to dużą część swojej wypłaty? Po przeczytaniu tej książki możesz się zmartwić - dość, że płacisz za ubrania (niekoniecznie wyróżniające się jakością) to jeszcze jesteś żywą reklamą i nikt Ci za to nie płaci. A podobno na marketingu można zarobić... Jeśli wcześniej wiedziałeś/... {} Recenzja książki Branding

@paulina2701@paulina2701 {}× 3

Moja opinia o książce

Opinie

@paulina2701
2021-08-13
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 9 /10
Przeczytane

Każdy konsument powinien sięgnąć po tę książkę, by mógł podejmować bardziej świadome decyzje chociażby podczas codziennych zakupów.

{}× 1 | link |
@eliza.czyta
2021-12-04
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 8 /10
@m_silakowska
2021-09-05
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 7 /10
@melkart002
2021-08-09
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 8 /10
@autodydaktyczna
2021-07-29
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 7 /10
Przeczytane
@specjalistka_od_slowa
2021-12-05
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 8 /10
Przeczytane
@mhennels
2021-07-12
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 8 /10
Przeczytane Popularnonaukowe
@Vista
2021-07-03
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 7 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

“Branding zaczyna się od zmiany sposobu myślenia i odczuwania ludzi. Jego zadaniem jest tworzenie lub zmienianie znaczeń. To bardzo subtelne zadanie.”
{}
#
“Harry Potter, Beyoncé, Star Wars i Gra o tron to znacznie więcej niż książki, piosenkarze czy filmy - to wielkie, globalne marki.”
{}
#
{} Dodaj cytat

Pozostałe książki z cyklu

Protestantyzm
Protestantyzm
Mark A. Noll
{}7.8/10
Interdyscyplinarna seria Krótkie Wprowadzenie piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytet...
Terroryzm
Terroryzm
Charles Townshend
Terroryzm zawiera wyjaśnienie przyczyn dramatycznych zdarzeń, z którymi mierzy się współczesny czło...
Zmiany klimatu
Zmiany klimatu
Mark Maslin
Zmiany klimatu w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób człowiek wpływa na klimat planety. Teo...
Piękno
Piękno
Roger Scruton
Piękno to przystępne omówienie zagadnień związanych z estetyką. Autor przygląda się nie tylko dzieło...
Reklama
Reklama
Winston Fletcher
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest sk...
Nauka i religia
Nauka i religia
Thomas Dixon
Nauka i religia to przystępne wprowadzenie do zagadnienia. Kiedy zaczęły się kontrowersje między ty...
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl