Branding

Robert Jones
7.6 /10
Ocena 7.6 na 10 możliwych
Na podstawie 11 ocen kanapowiczów
Branding
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7.6 /10
Ocena 7.6 na 10 możliwych
Na podstawie 11 ocen kanapowiczów

Opis

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Tytuł oryginalny: Branding: A Very Short Introduction
Data wydania: 2021-04-30
ISBN: 978-83-8142-820-0, 9788381428200
Wydawnictwo: WUL - Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego
Cykl: Krótkie wprowadzenie, tom 29
Seria: Krótkie wprowadzenie
Stron: 158

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Idee reklamowanego świata

WYBÓR REDAKCJI
9.08.2021

Czym jest branding? Pan Google mówi: „Branding to technika marketingowa, polegająca na kształtowaniu marki w świadomości nabywców, ukazaniu jej wizerunku w pozytywnym świetle, wszelkie działania służące wzbudzeniu wśród nabywców skojarzeń marki z danym produktem oraz łatwiejszą identyfikację produktu wśród konkurencji”@Link. Czy to coś w... Recenzja książki Branding

Bardzo krótkie wprowadzenie

WYBÓR REDAKCJI
5.09.2021

To było krótkie wprowadzenie. Bardzo krótkie wprowadzenie. Krócej się nie da o brandingu, bo to temat rzeka, a i tak się udało. Zawsze jednak znajdzie się “ale”. O tym później. Najpierw wyłóżmy enigmatycznie, co się w tym kryje i zajmijmy się pozytywami. Nie będę się rozwodzić nad tym, czym oficjalnie jest branding. Nie będzie przytaczania defi... Recenzja książki Branding

O Brandingu słów kilka

4.02.2022

Robert Jones w książce Branding pokazuje zmiany i rozwój pojęcia jak również sposoby budowania marki, pisze również o znaczeniu i możliwości rozwoju w dzisiejszym świecie. „Branding zaczął się od ognia, a samo słowo pochodzi ze słownika Wikingów – brandr – i oznacza „palić”. Krótkie wprowadzenie to trafne określenie serii, w której skład wc... Recenzja książki Branding

Marka to nie tylko logo

12.07.2021

Najlepszy branding ma wymiar społeczny, a jego pomysły są proste. "Branding" R. Jonesa to dwudziesta dziewiąta część serii "Krótkie wprowadzenie", wydawanej w Polsce przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książeczki te, o spójnej szacie graficznej, chociaż nie wydają się długie, jak już się kilka razy przekonałam, posiadają ogrom wiedzy i info... Recenzja książki Branding

@mhennels@mhennels × 5

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@paulina2701
2021-08-13
9 /10
Przeczytane

Każdy konsument powinien sięgnąć po tę książkę, by mógł podejmować bardziej świadome decyzje chociażby podczas codziennych zakupów.

× 2 | link |
@mysilicielka
2022-04-09
8 /10
Przeczytane Współprace

"Branding" Roberta Jonesa jest napisany prostym językiem, myślę, że żaden czytelnik nie będzie miał problemów ze zrozumieniem treści. Ta jest podzielona na krótkie rozdziały, autor opowiada, czym jest branding, skąd się wziął, dokąd dąży. Przywołuje wiele bliskich nam przykładów, uzupełnia treść ilustracjami. Polecam książkę jako zdecydowanie wartą lektury, na pewno znajdziecie w niej coś ciekawego.

| link |
@book.lynn
@book.lynn
2022-02-12
6 /10
Przeczytane
@Aleksandra_99
2022-02-04
8 /10
Przeczytane
@eliza.czyta
2021-12-04
8 /10
@m_silakowska
2021-09-05
7 /10
@melkart002
2021-08-09
8 /10
@autodydaktyczna
2021-07-29
7 /10
Przeczytane
@specjalistka_od_slowa
2021-12-05
8 /10
Przeczytane
@mhennels
2021-07-12
8 /10
Przeczytane Popularnonaukowe
@Vista
2021-07-03
7 /10
Przeczytane Nauka

Cytaty z książki

Branding zaczyna się od zmiany sposobu myślenia i odczuwania ludzi. Jego zadaniem jest tworzenie lub zmienianie znaczeń. To bardzo subtelne zadanie.
Harry Potter, Beyoncé, Star Wars i Gra o tron to znacznie więcej niż książki, piosenkarze czy filmy - to wielkie, globalne marki.
Dodaj cytat

Pozostałe książki z cyklu

Protestantyzm
Protestantyzm
Mark A. Noll
7.8/10
Interdyscyplinarna seria Krótkie Wprowadzenie piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytet...
Terroryzm
Terroryzm
Charles Townshend
Terroryzm zawiera wyjaśnienie przyczyn dramatycznych zdarzeń, z którymi mierzy się współczesny czło...
Zmiany klimatu
Zmiany klimatu
Mark Maslin
Zmiany klimatu w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób człowiek wpływa na klimat planety. Teo...
Science fiction
Science fiction
Seed David
6/10
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Science fiction to przystępne i a...
Piękno
Piękno
Roger Scruton
Piękno to przystępne omówienie zagadnień związanych z estetyką. Autor przygląda się nie tylko dzieło...
Reklama
Reklama
Winston Fletcher
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest sk...
© 2007 - 2024 nakanapie.pl