Recenzje książki "Branding"

Dodaj swoją recenzję

Efekt IKEA

9.04.2022

Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach samego tekstu zawarto mnóstwo pożytecznych informacji w zasadzie dla każdego. Nie trzeba mieć dyplomu z zarządzania ani szczególnych zainteresowań w ty... Recenzja książki Branding

BRANDING

12.02.2022

Branding > krótkie wprowadzenieto książka, która w Polsce ukazała się nakładem Wydawnictwa Uniwersytu Łódzkiego, w tłumaczeniu Anny Łaszkiewicz. Publikacja traktuje o szeroko pojętych działaniach podejmowanych w stosunku do marki, przedsiębiorstwa, kadry pracowniczej i odbiorców — potencjalnych konsumentów. Seria Krótkie wprowadzenieto zbiór ksią... Recenzja książki Branding

@book.lynn@book.lynn

O Brandingu słów kilka

4.02.2022

Robert Jones w książce Branding pokazuje zmiany i rozwój pojęcia jak również sposoby budowania marki, pisze również o znaczeniu i możliwości rozwoju w dzisiejszym świecie. „Branding zaczął się od ognia, a samo słowo pochodzi ze słownika Wikingów – brandr – i oznacza „palić”. Krótkie wprowadzenie to trafne określenie serii, w której skład wc... Recenzja książki Branding

Etyczny branding?

5.12.2021

"Branding" Roberta Jonesa to trzecia przeczytana przeze mnie pozycja z cyklu pt. "Krótkie wprowadzenie" wydawanego przez Uniwersytet Łódzki. Byłam jej bardzo ciekawa. Ta tematyka jest mi w pewien sposób bliska, między innymi interesuję się bowiem wywieraniem wpływu na ludzi, psychologią. Branding zdecydowanie opiera się zaś przede wszystkim na odd... Recenzja książki Branding

Branding

4.12.2021

Nie zdajemy sobie sprawy, ile razy sięgnęliśmy po określony produkt tylko dlatego, że został wyprodukowany przez określoną markę. Ciągle pragniemy więcej, konsumujemy od momentu przebudzenia aż do zaśnięcia. Kto z nas nie zapisał na swojej liście marzeń luksusowej torebki czy pięknego, sportowego samochodu? Czy pragniemy tych rzeczy, bo niosą ze s... Recenzja książki Branding

Branding jest wszędzie!

13.08.2021

Nosisz markowe ubrania, na których widnieje spore logo, a Ty wydajesz na to dużą część swojej wypłaty? Po przeczytaniu tej książki możesz się zmartwić - dość, że płacisz za ubrania (niekoniecznie wyróżniające się jakością) to jeszcze jesteś żywą reklamą i nikt Ci za to nie płaci. A podobno na marketingu można zarobić... Jeśli wcześniej wiedziałeś/... Recenzja książki Branding

Bo marka to coś więcej niż produkt...

29.07.2021

Kto z nas nie zna marek, takich jak Dolce & Gabbana czy Apple? Pytanie jednak powinnam zadać inne - z czym kojarzą nam się wyróżnione nazwy? Jakie mają dla nas znaczenie i dlaczego akurat je znamy? Na te właśnie pytania stara się w syntetyczny sposób odpowiedzieć pan Robert Jones - profesor, strateg i wieloletni mistrz brandingu w jednej osobie. ... Recenzja książki Branding

Marka to nie tylko logo

12.07.2021

Najlepszy branding ma wymiar społeczny, a jego pomysły są proste. "Branding" R. Jonesa to dwudziesta dziewiąta część serii "Krótkie wprowadzenie", wydawanej w Polsce przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książeczki te, o spójnej szacie graficznej, chociaż nie wydają się długie, jak już się kilka razy przekonałam, posiadają ogrom wiedzy i info... Recenzja książki Branding

@mhennels@mhennels × 5
© 2007 - 2024 nakanapie.pl