Ostatnio w książkach, które są dostępne w Klubie Recenzenta zauważyłam bardzo ciekawą pozycje, mianowicie jest to krótkie wprowadzenie do tytułowego zagadnienia marketingowego, jakim jest „Branding”. Jako studentka specjalizacji Handel i Marketing nie mogłam się powstrzymać, aby nie zamówić książki Roberta Jones’a, który jako praktykant i konsulta... Recenzja książki Branding
To było krótkie wprowadzenie. Bardzo krótkie wprowadzenie. Krócej się nie da o brandingu, bo to temat rzeka, a i tak się udało. Zawsze jednak znajdzie się “ale”. O tym później. Najpierw wyłóżmy enigmatycznie, co się w tym kryje i zajmijmy się pozytywami. Nie będę się rozwodzić nad tym, czym oficjalnie jest branding. Nie będzie przytaczania defi... Recenzja książki Branding
Czym jest branding? Pan Google mówi: „Branding to technika marketingowa, polegająca na kształtowaniu marki w świadomości nabywców, ukazaniu jej wizerunku w pozytywnym świetle, wszelkie działania służące wzbudzeniu wśród nabywców skojarzeń marki z danym produktem oraz łatwiejszą identyfikację produktu wśród konkurencji”@Link. Czy to coś w... Recenzja książki Branding