Moja ocena:
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki spos...
Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach s...
Branding > krótkie wprowadzenieto książka, która w Polsce ukazała się nakładem Wydawnictwa Uniwersytu Łódzkiego, w tłumaczeniu Anny Łaszkiewicz. Publikacja traktuje o szeroko pojętych działaniach pod...
Jeśli ktoś czytał "Berbera" Młynarczyka albo "Wrzawę (Warszawę)" Beśki, ten połakomi się na "wszystko będzie niedobrze" Orła. Uwaga! Książka nie należy do przyjemnych. ...
Recenzja książki wszystko będzie niedobrzeMam problem z tą książką. Nie chodzi o treść. Czyta się ją bardzo szybko. Można "wciągnąć" w jeden wieczór. Ilustracje? Wykonała je dziewczynka w wieku tytułowej bohater...
Recenzja książki Przygody Binki i BąbelkaHeather Gudenkauf należy do grona moich ulubionych autorów i po każdą jej książkę sięgam z radością i ekscytacją. Tym r...
Recenzja książki Głęboko ukrytePo bardzo dobrym debiucie literackim autorki miałam dość duże oczekiwania względem jej drugiej powieści. Czy zatem „(Ni...
Recenzja książki (Nie)idealni"Gdyby diabeł przywdział ludzką skórę, żeby kusić biedne duszyczki, miałby zapewne taką twarz". W dobrym romansie po...
Recenzja książki Lucky