Anna "Ekonomia" Dąbrowska
Zostań fanem autorki:

Anna "Ekonomia" Dąbrowska

Autorka
Prof. dr hab. Anna Dąbrowska
Katedra Badań Zachowań Konsumentów
Instytut Zarządzania
Kolegium Zarządzania i Finansów SGH

Autorka lub współautorka wielu monografii i artykułów na temat zachowań konsumentów, trendów konsumenckich, ochrony i edukacji konsumentów.

Książki

Czas wolny Konsument rynek Marketing
Czas wolny Konsument rynek Marketing
Anna "Ekonomia" Dąbrowska

Podjęcie przez autorki tematyki czasu wolnego w kontekście szerokich związków rynkowo-konsumenckich uważam za niezwykle trafne, użyteczne i aktualne. Można wręcz stwierdzić, że tematyka ta jest nieobe...

E-usługi a społeczeństwo informacyjne
E-usługi a społeczeństwo informacyjne
Arkadiusz Wódkowski, Mirosław Janoś Kresło, Anna "Ekonomia" Dąbrowska

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachow...

Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Mirosława Janoś-Kresło, Anna "Ekonomia" Dąbrowska

Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadc...

Konsument na rynku europejskim
Konsument na rynku europejskim

Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, a konsumpcja jest ważną częścią codziennego życia każdego człowieka. Unia Europejska od 1 maja 2004 roku zyskała ponad 103 mln nowych konsumentów, a kolejne kraj...

Konsumpcja w krajach Europy środkowo-wschodniej
Konsumpcja w krajach Europy środkowo-wschodniej

W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospo...

Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych
Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Praca naukowa pod redakcją Anny Dąbrowskiej pt. Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych przedstawia aktualne podejście do problematyki powsta...

Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług
Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług

Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację kons...

Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Irena Ozimek, Mirosława Janoś-Kresło, Anna "Ekonomia" Dąbrowska

Problematyka ochrony i edukacji konsumenta to jeden z najbardziej aktualnych problemów współczesnych czasów. Studia nad polityką konsumencką w wielu krajach o rozwiniętej gospodarce rynkowej dowodzą, ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl