Daniel S. Acuff

Autor
Zostań fanem autora:
Daniel S. Acuff ma wieloletnie doświadczenie w badaniach nad rozwojem dzieci, budową mózgu i teorią uczenia się. Doradza firmom takim, jak: Kellog’s, Nike, Coca-Cola, Mattel, Disney, Nestlé, M&M Mars, Quaker Oats, ABC oraz Nickelodeon.

Jest współzałożycielem organizacji Youth Market Systems Consulting oraz Character Lab, zajmujących się badaniem świadomości dziecięcej.
Kategorie
Poradniki

Książki

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher

Internet, telewizja i fast-food. A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki? Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne ...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze