Grzegorz Mazurek
Zostań fanem autora:

Grzegorz Mazurek

Autor, 47 lat
Urodzony 27 grudnia 1976 roku w Polsce
Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego na kadencję 2020–2024, teoretyk i praktyk zarządzania i marketingu, profesor nauk społecznych, pracownik naukowy w Katedrze Marketingu ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej Gospodarki i Społeczeństwa – CYBERMAN. W pracy naukowej, dydaktycznej i doradczej specjalizuje się w tematyce transformacji cyfrowej (digital transformation) – analizie wpływu nowoczesnych technologii cyfrowych na zarządzanie organizacją, a w szczególności problematyką: e-marketingu, e-biznesu oraz e-edukacji.

Książki

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Grzegorz Mazurek

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na ...

E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Grzegorz Mazurek

Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko...

E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka
E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecny...

Intranet
Intranet
Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek

Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne...

Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Grzegorz Mazurek

Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętnoś...

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu
Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu
Grzegorz Mazurek

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk...

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Grzegorz Mazurek

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj....

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl