Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka

Grzegorz Mazurek
Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.

Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.

„Promocja w Internecie” to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7426-469-3, 9788374264693
Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Stron: 188

Autor

Grzegorz Mazurek Grzegorz Mazurek
Urodzony 27 grudnia 1976 roku w Polsce
Grzegorz Mazurek – rektor Akademii Leona Koźmińskiego na kadencję 2020–2024, teoretyk i praktyk zarządzania i marketingu, profesor nauk społecznych, pracownik naukowy w Katedrze Marketingu ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej Gospodark...

Pozostałe książki:

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka E-marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka Intranet Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Wszystkie książki Grzegorz Mazurek

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat