Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka

Grzegorz Mazurek
Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: * optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, * właściwie stosować reklamę w Internecie, * zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, * kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, * mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: * zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), * podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, * modele budowania programów lojalnościowych w Internecie. „Promocja w Internecie” to znakomite kompendium wiedzy dla: * praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, * dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, * studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7426-469-3, 9788374264693
Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
{}
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
{}

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Promocja w Internecie narzędzia, zarządzanie, praktyka. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl