Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
„Promocja w Internecie” to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Jeśli zatem chcesz:
- optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
- właściwie stosować reklamę w Internecie,
- zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
- kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
- mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
- zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
- podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
- modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
„Promocja w Internecie” to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.