Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Grzegorz Mazurek
Książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie
korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych
etapy projektowania bloga firmowego
warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych
mierniki skuteczności projektu blogowego
idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw
pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe
etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej
czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie
W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7526-620-7, 9788375266207
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Stron: 208

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu”- Grzegorz Mazurek

Książka Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Media i komunikowanie masow... Tomasz Goban-Klas
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstw...
Książka Marketing polityczny w internecie
Marketing polityczny w inte... Sergiusz Trzeciak
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznem...
Książka Tajniki marketingu
Tajniki marketingu
Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych ...
Książka Ochrona znaków towarowych przed naruszeniami w internecie
Ochrona znaków towarowych p... Witold Góralski
Książka prezentuje podstawowe problemy, z którymi stykają si...
Książka Marketing business to business
Marketing business to business Grażyna Golik-Górecka
"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosu...

Cytaty z książki

O nie! Książka Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe