Guy Kawasaki
Zostań fanem autora:
× 1

Guy Kawasaki

Autor, 69 lat 2 czytelników
7 /10
3 oceny z 2 książek,
przez 3 kanapowiczów
Urodzony 30 sierpnia 1954 roku w USA (Honolulu, Hawaje)
Guy Kawasaki jest amerykańskim specjalistą od marketingu, autorem książek oraz inwestorem Venture capital z Doliny Krzemowej. Był jednym z pracowników firmy Apple odpowiedzialnym za marketing jej komputera Macintosh w 1984 roku. Był także jednym z doradców Google w sprawach telefonów Motorola z systemem Android.

Od marca 2015 do grudnia 2016 roku Kawasaki był członkiem Rady Powierniczej Wikimedia Foundation, organizacji odpowiedzialnej za działanie Wikipedii.

Książki

Sztuka rozpoczynania
Sztuka rozpoczynania
Guy Kawasaki
10/10

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy....

Jak cię widzą, tak cię piszą
Jak cię widzą, tak cię piszą
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
4/10

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obse...

Bez osobowości
Bez osobowości
Bhargava Rohit, Guy Kawasaki

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwam...

Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
Guy Kawasaki

Enchantment, as defined by bestselling business guru Guy Kawasaki, is not about manipulating people. It transforms situations and relationships. It converts hostility into civility and civility into a...

Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Guy Kawasaki

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś móg...

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakc...

Sztuka rozpoczynania 2.0
Sztuka rozpoczynania 2.0
Guy Kawasaki

Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do za...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl