Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Guy Kawasaki
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ? Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette? Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę. Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół. Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest: głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego, zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń, pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować, funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna. "Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej." Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq
ISBN: 978-83-246-0341-1, 9788324603411
Wydawnictwo: Onepress

Autor

Guy Kawasaki Guy Kawasaki
Urodzony 30 sierpnia 1954 roku w USA (Honolulu, Hawaje)
Guy Kawasaki jest amerykańskim specjalistą od marketingu, autorem książek oraz inwestorem Venture capital z Doliny Krzemowej. Był jednym z pracowników firmy Apple odpowiedzialnym za marketing jej komputera Macintosh w 1984 roku. Był także jednym z d...

Pozostałe książki:

Sztuka rozpoczynania Jak cię widzą, tak cię piszą Bez osobowości Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług Sztuka rozpoczynania 2.0 The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Wszystkie książki Guy Kawasaki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl