Iwan Setiawan

Autor 2 czytelników
Zostań fanem autora:
5 /10
1 ocena z 1 książki,
przez 1 kanapowicza
Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers”.

Książki

Marketing 3.0
3 wydania
Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Piotr Warszawski ...
5/10

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wyso...

Marketing 4.0
Marketing 4.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem p...

Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl