Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.

Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.

***

„Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”.

Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes

„Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”.

George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii

„Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”.

Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College


Tytuł oryginalny: Marketing 5.0. Technology for Humanity
Data wydania: 2021-10-01
ISBN: 978-83-8231-083-2, 9788382310832
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 236
dodana przez: chudini0505

Autor

Philip Kotler Philip Kotler
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...

Pozostałe książki:

Marketing 3.0 Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Moje przygody z marketingiem Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu Chaos Dobro popłaca! Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Marketing Marketing Marketing 4.0 Marketing 5.0. Technologie Next Tech Marketing : podręcznik europejski Marketing Management 12e Marketing lateralny Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę Marketing od A do Z Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Marketing w sektorze publicznym Największe autorytety w biznesie O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy Principles of Marketing Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wszystkie książki Philip Kotler

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Marketing 5.0. Technologie Next Tech aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing 5.0. Technologie Next Tech. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl