Philip Kotler

Philip Kotler

Autor, 90 lat 6 czytelników
Obserwuj
7.3 /10
4 oceny z 4 książek,
przez 4 kanapowiczów
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.

Książki (31)

Sortowanie:
Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Philip Kotler
{}10/10
Omówione zagadnienia : istota zarządzania marketingowego, analiza możliwości rynkowych, badanie i wybór rynków docelowych, rozwój strategii marketingowych, planowanie programów marketingowych, organiz...
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
2 wydania
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
Philip Kotler
{}8/10
Zwięzłe odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane z marketingiemWpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzowa...
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co ...
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler
Seria: Onepress
Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia Przeprowadź ocenę skutec...
Moje przygody z marketingiem
2 wydania
Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler
{}6/10
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejsz...
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Philip Kotler i Fernando Trias de Bes przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś sz...
Marketing 3.0
3 wydania
Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Piotr Warszawski ...
{}5/10
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wyso...
Dobro popłaca!
2 wydania
Dobro popłaca!
Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wiz...
Chaos
2 wydania
Chaos
Philip Kotler, John A. Caslione
Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknion...

Komentarze

Serie i Cykle

Cytaty Philip Kotler

{} Dodaj pierwszy cytat!
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl