Philip Kotler

Philip Kotler

Autor, 91 lat 6 czytelników
Obserwuj
7.3 /10
4 oceny z 4 książek,
przez 4 kanapowiczów
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.

Książki (31)

Sortowanie:
Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Philip Kotler
10/10
Omówione zagadnienia : istota zarządzania marketingowego, analiza możliwości rynkowych, badanie i wybór rynków docelowych, rozwój strategii marketingowych, planowanie programów marketingowych, organiz...
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
2 wydania
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
Philip Kotler
8/10
Zwięzłe odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane z marketingiemWpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzowa...
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
2 wydania
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co ...
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler
Seria: Onepress
Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia Przeprowadź ocenę skutec...
Moje przygody z marketingiem
2 wydania
Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler
6/10
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejsz...
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Philip Kotler i Fernando Trias de Bes przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś sz...
Marketing 3.0
3 wydania
Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Piotr Warszawski ...
5/10
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wyso...
Dobro popłaca!
2 wydania
Dobro popłaca!
Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wiz...
Chaos
2 wydania
Chaos
Philip Kotler, John A. Caslione
Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknion...

Komentarze

Serie i Cykle

Cytaty Philip Kotler

Dodaj pierwszy cytat!
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2023 nakanapie.pl