Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"

Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Philip Kotler i Fernando Trias de Bes przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model "od A do F" pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.

"Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat" - /Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/

"To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie" - /Carlos Losada, ESADE Business School/
Tytuł oryginalny: Winning at innovation. The A-to-F Model
Data wydania: 2013-01-29
ISBN: 978-83-7510-813-2, 9788375108132
Wydawnictwo: Rebis
Stron: 304
dodana przez: Vernau

Autor

Philip Kotler
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...

Pozostałe książki:

Marketing 3.0 Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Moje przygody z marketingiem Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu Chaos Dobro popłaca! Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Marketing Marketing Marketing 4.0 Marketing 5.0. Technologie Next Tech Marketing : podręcznik europejski Marketing Management 12e Marketing lateralny Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę Marketing od A do Z Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Marketing w sektorze publicznym O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy Principles of Marketing Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wszystkie książki Philip Kotler

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F". czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat