O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.

Philip Kotler, Theodore Levitt, Frederick F. Reichheld, Clayton M. Christensen ...
O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie sukcesu było przyjęcie nowatorskiej wtedy, a naturalnej dziś, strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu się firmy w budowę wspólnoty wokół marki. Udało się - firma wyszła z kłopotów, a marka przekroczyła granicę motoryzacyjnej niszy i obsługuje dziś odzież, obuwie, kosmetyki i galanterię... Jeśli potrzebujesz podnieść efektywność działu marketingu, „O strategiach marketingowych” zainspiruje Cię do owocnych zmian. Sprawdź: Co jest mocną stroną Twojej oferty, gdzie leżą jej słabości? Jak zakończyć wojnę między marketingiem i sprzedażą? Co zrobić, by nie zaniżać ceny i przekonać do niej klienta? W jaki sposób korzystać z technologicznej rewolucji? Jak doceniać klientów, by byli źródłem nowych transakcji.  
Tytuł oryginalny: HBR's 10 Must Reads On Strategic
Data wydania: 2014-07-25
ISBN: 978-1-4221-8988-7, 9781422189887
Wydawnictwo: Kolekcja 10 IDEI, seria 1
Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2
Stron: 206
dodana przez: kazal_ka

Autor

Philip Kotler Philip Kotler
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...

Pozostałe książki:

Marketing 3.0 Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Moje przygody z marketingiem Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu Chaos Dobro popłaca! Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Marketing Marketing Marketing 4.0 Marketing 5.0. Technologie Next Tech Marketing : podręcznik europejski Marketing Management 12e Marketing lateralny Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę Marketing od A do Z Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Marketing w sektorze publicznym Największe autorytety w biznesie O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy Principles of Marketing Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wszystkie książki Philip Kotler

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR.. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl