Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią.

Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.

Przedmowa do wydania polskiego

Wstęp

ERA CYFROWA

Armagedon?
Ewolucja ścieżki zakupowej klienta w erze cyfrowej
Data is the new oil

10 ZASAD RETAIL 4.0

1. Bądź niewidzialny
2. Bądź płynny
3. Bądź destynacją
4. Bądź lojalny
5. Bądź osobisty
6. Bądź kuratorem
7. Bądź ludzki
8. Bądź bezgraniczny
9. Bądź wykładniczy
10. Bądź odważny

PUNKT WIDZENIA RYNKU

Amazon – Mariangela Marseglia
Autogrill – Gianmario Tondato
Boggi – Paolo Selva
Bridgestone – Stefano Parisi
Brooks Brothers – Luca Gastaldi
Brunello Cucinelli – Francesco Bottigliero
Campari Group – Bob Kunze-Concewitz
Carrefour – Grégoire Kaufman
Coccinelle – Andrea Baldo
Disneyland Paris – Juliette Bron
Eataly – Oscar Farinetti
Henkel – Rahmyn Kress
HSBC – Charlie Nunn
KIKO Milano – Cristina Scocchia
La Martina – Enrico Roselli
Levi Strauss & Co. – Lucia Marcuzzo
Marks & Spencer – Simon Friberg Andersen
Moleskine – Arrigo Berni
Mondadori Retail – Pierluigi Bernasconi
Natuzzi – Nazzario Pozzi
Safilo Group – Angelo Trocchia
SEA Aeroporti di Milano – Pietro Modiano
Shiseido Group – Alberto Noè

Wnioski
11 POLSKICH STARTUPÓW, KTÓRE BĘDĄ NAPĘDZAĆ INNOWACJE W HANDLU DETALICZNYM
Podziękowania

Data wydania: 2022-03-01
ISBN: 978-83-208-2477-3, 9788320824773
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Stron: 208
dodana przez: Vernau

Autor

Philip Kotler
Urodzony 27 maja 1931 roku w USA (Chicago)
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Ot...

Pozostałe książki:

Marketing 3.0 Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Moje przygody z marketingiem Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu Chaos Dobro popłaca! Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F" Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach Marketing Marketing Marketing 4.0 Marketing 5.0. Technologie Next Tech Marketing : podręcznik europejski Marketing Management 12e Marketing lateralny Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego Marketing nie stoi w miejscu. Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę Marketing od A do Z Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej Marketing w sektorze publicznym O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy Principles of Marketing Principles of Marketing: Activebook Version 2.0 Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wszystkie książki Philip Kotler

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat