3D Studio - animacja

Steven D. Elliott
3D Studio - animacja
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Czy wiesz, jak Keyframer mierzy czas? Dlaczego klatka 0 ma specjalne znaczenie Jak łączyć obiekty Co to są obiekty pozorne i do czego się mogą przydać Do czego można wykorzystać morfing Sposoby manipulowania ścieżkami i ujęciami kluczowymi za pomocą okien dialogowych Track Info i Key Info Tworzenie i zastosowanie materiałów animowanych Co można osiągnąć animując projektor Do czego mogą się przydać animowane maski Jak osiągnąć realistyczny ruch kamery Sposoby animowania oświetlenia Animowane efekty świetlne Jak nagrywać i wykorzystywać fliki Przygotowanie prezentacji za pomocą skryptów Jak modelować za pomocą odwrotnej kinematyki Zaawansowane techniki morfingu Jak uzyskać efekt rozmycia obiektu podczas ruchu Co to jest Video Post Jak wykorzystać gotowe skrypty Czy pisanie własnych skryptów jest trudne Do czego może przydać się skrypt - animowanie pracy mięśni Nagrywanie animacji na taśmę wideo Sposoby ściągania obrazów z wideo i możliwości ich wykorzystania podczas renderingu Wykorzystaj Keyframer do modelowania
ISBN: 978-83-86718-01-6, 9788386718016
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka 3D Studio - animacja aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka 3D Studio - animacja. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl