Badania marketingowe. Od teorii do praktyki

Artur Noga-Bogomilski
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W książce znajdziecie Państwo omówienie między innymi takich zagadnień, jak: Jakościowe metody badań marketingowych Etnograficzne badania marketingowe Techniki projekcyjne i ich zastosowanie w strategii marketingowej Metody zbierania danych i doboru prób w badaniach marketingowych Badania trackingowe Eksperyment w badaniach marketingowych Badania skuteczności reklamy Badania segmentacyjne Badania elementów składowych marki Mystery Shopping - badanie jakości usług
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-7489-003-8, 9788374890038
Wydawnictwo: GWP

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Badania marketingowe. Od teorii do praktyki nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl