Bonnes Pratiques en Marketing du Vin - 20 Etudes de Cas de

P. Mora
Bonnes Pratiques en Marketing du Vin - 20 Etudes de Cas de
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Le livre dÊcrit une vingtaine d'Êtudes de cas, qui sont autant de "success stories" au pays du vin. Pour chacune sont dÊtaillÊs le contexte et les enjeux, puis vient le rÊcit proprement dit du cas, conclu par une check-list des outils marketing utilisÊs et des leçons qu'il faut en retirer.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-2-10-048932-9, 9782100489329
Wydawnictwo: Dunod

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Bonnes Pratiques en Marketing du Vin - 20 Etudes de Cas de aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Bonnes Pratiques en Marketing du Vin - 20 Etudes de Cas de. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl