Clienting : jedyne, co przeszkadza, to klient

Edgar K. Geffroy
Clienting : jedyne, co przeszkadza, to klient
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W czasach niepewności i całkowitego zamieszania na rynku jedyną stałą wielkością jest klient. Firma bez klienta jest niczym. W bilansie firmy po stronie aktywów najważniejszą pozycją jest klient. Dotychczasowe modele nie są dość śmiałe. Nowoczesna strategia firmy, chcąc uwzględnić ten najważniejszy czynnik powinna zastosować clienting jako zamkniętą w sobie całościową koncepcję.Z tej książki czytelnik dowiaduje się krok po kroku, jak marketing może być zastępowany przez clienting aby zapewnić sukces przedsiębiorstwa w przyszłości. Podstawą tej książki są sprawdzone w praktyce doświadczenia autora, które mogą być bezpośrednio wykorzystane w działalności każdego przedsiębiorstwa.
Data wydania: 1996
ISBN: 978-83-85428-16-9, 9788385428169
Wydawnictwo: PLACET

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Clienting : jedyne, co przeszkadza, to klient? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Clienting : jedyne, co przeszkadza, to klient. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl