Co chce wiedzie─ç klient?

Marcus Sheridan
Co chce wiedzie─ç klient?
Lista autor├│w
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji

Obecnie klienci funkcjonuj─ů w erze internetowej hiperdost─Öpno┼Ťci informacji. Niezale┼╝ne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykaza┼éy, ┼╝e ┼Ťrednio oko┼éo 70 procent nabywc├│w ponad po┼éow─Ö swoich bada┼ä przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzeda┼╝ znacznie wi─Ökszy wp┼éyw ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, ni┼╝ to, co us┼éyszy od sprzedawcy.

S┼éuchaj o co pytaj─ů klienci, a nast─Öpnie szczerze odpowiadaj

Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupi┼é si─Ö przede wszystkim na zrozumieniu konsument├│w i pokazaniu, w jaki spos├│b tworzy─ç i dystrybuowa─ç odpowiednie tre┼Ťci, by wywiera─ç wp┼éyw na decyzje potencjalnych klient├│w. Wytypowa┼é pi─Ö─ç kategorii pyta┼ä (oraz pi─Ö─ç rodzaj├│w tre┼Ťci, kt├│re na nie odpowiadaj─ů), kt├│re zapewniaj─ů wi─Ökszy ruch, konwersje, leady i sprzeda┼╝. Wyodr─Öbni┼é tematy, kt├│re odbiorcy (zar├│wno B2B, jak i B2C) wyszukuj─ů najcz─Ö┼Ťciej, gdy musz─ů podj─ů─ç decyzj─Ö zakupow─ů.

Dzi─Öki lekturze jego ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö tak┼╝e, jak:

- wykorzysta─ç nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;

- tworzy─ç efektywne tre┼Ťci na firmow─ů stron─Ö www, aby z powodzeniem przeprowadzi┼éy klienta przez ca┼éo┼Ť─ç lejka sprzeda┼╝owego;

- wykona─ç we w┼éasnym zakresie siedem r├│┼╝nych nagra┼ä wideo, kt├│re realnie prze┼éo┼╝─ů si─Ö na sprzeda┼╝ i liczb─Ö finalizowanych transakcji (badania pokazuj─ů, ┼╝e materia┼éy wideo w 2022 roku b─Öd─ů stanowi┼éy 82 procent aktywno┼Ťci konsumenckiej w internecie);

- wykorzysta─ç moc insourcingu i zaanga┼╝owa─ç w┼éasny zesp├│┼é do tworzenia ┼Ťwietnych tre┼Ťci.

Co chce wiedzie─ç klient? to co┼Ť wi─Öcej ni┼╝ ksi─ů┼╝ka, to podsumowanie pi─Öciu lat test├│w i weryfikacji hipotez w prawdziwym ┼Ťwiecie. To inspiruj─ůcy mix najnowszych narz─Ödzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA ÔÇô They Ask, You Answer, kt├│ra pokazuje jak prowadzi─ç sprzeda┼╝ i marketing, by zdoby─ç zaufanie klient├│w odpowiadaj─ůc wyczerpuj─ůco na ich pytania, problemy i w─ůtpliwo┼Ťci.

***

Kolejna ksi─ů┼╝ka o content marketingu? Nie! To TA ksi─ů┼╝ka! Znajdziesz w niej prost─ů i skuteczn─ů metod─Ö pozyskiwania klient├│w przy pomocy ich w┼éasnych pyta┼ä. Zmie┼ä perspektyw─Ö. Zapomnij o swoich wyobra┼╝eniach. Przyjmij perspektyw─Ö klienta. S┼éysza┼éem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokaza┼é konkretnie jak to zrobi─ç.

┼üukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor ksi─ů┼╝ki ÔÇ×ABC marketingu B2BÔÇŁ, prowadzi firm─Ö doradczo-szkoleniow─ů Grow Consulting

Marcus Sheridan udowadnia, ┼╝e istot─ů skutecznych dzia┼éa┼ä marketingowych jest zaufanie, kt├│re zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania ÔÇô nawet je┼Ťli te s─ů dla Ciebie ÔÇ×niewygodneÔÇŁ. Co chce wiedzie─ç klient? to pozycja obowi─ůzkowa dla ka┼╝dego sprzedawcy i content managera.

Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing

Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu ÔÇô stawania si─Ö nauczycielem, przewodnikiem, latarni─ů morsk─ů dla swoich klient├│w. (ÔÇŽ) ┼Üwiat si─Ö zmieni┼é i ludzie dzi┼Ť odmiennie robi─ů zakupy, odrzucaj─ůc to, co by┼éo wcze┼Ťniej. Wszystko, co musisz zrobi─ç, to po prostu zada─ç odpowiednie pytania. (ÔÇŽ) Skoncentruj si─Ö na l─Ökach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klient├│w. Co chce wiedzie─ç klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Spos├│b podej┼Ťcia do strategii komunikacji, kt├│ra oparta jest na otwarto┼Ťci, argumentacji i szczero┼Ťci.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com

To tak┼╝e jedna z najbardziej transparentnych ksi─ů┼╝ek o content marketingu, jakie czyta┼éem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie m├│wi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klient├│w, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i anga┼╝owaniu handlowc├│w w proces tworzenia tre┼Ťci. Przypomnia┼éy mi si─Ö wszystkie lekcje, jakie wynios┼éem z pracy w handlu (ÔÇŽ) podstawy, kt├│re wi─Ökszo┼Ť─ç firm ignoruje (a wi─Ökszo┼Ť─ç du┼╝ych agencji nie mo┼╝e poj─ů─ç). Jako wielki amator pisanych z uwa┼╝no┼Ťci─ů, m─ůdrych i przydatnych lektur chcia┼éem wyrazi─ç sw├│j szacunek za ┼Ťwie┼╝o┼Ť─ç i trafno┼Ť─ç tej ksi─ů┼╝ki.

Roger C. Parker



Tytuł oryginalny: They Ask, You Answer. A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digi
Data wydania: 2021-04-16
ISBN: 978-83-8231-055-9, 9788382310559
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 404
dodana przez: chudini0505

Autor

Marcus Sheridan Marcus Sheridan Marcus Sheridan jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Wyst─Öpuje na mi─Ödzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwyk┼éej umiej─Ötno┼Ťci ekscytowania, anga┼╝owania i motywowania publiczno┼Ťci. Wsp├│┼épracuj─ůc z setkami firm,...

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

Aktualnie nie ma og┼éosze┼ä, ale 1 osoba szuka tej ksi─ů┼╝ki.
{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Co chce wiedzie─ç klient? a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Co chce wiedzie─ç klient?. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe