Design for Six Sigma for Service

"Yang"
Design for Six Sigma for Service
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Receive and understand the best practices for service sector companies|Guide and plan operational excellence in your area of accountability|Improve cycle times|Cut cost through eliminating non-value added activities|Eliminate process re-work and duplications of effort|Dramatically improve call center efficiencies
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-07-144555-9, 9780071445559
Język: angielski
Wydawnictwo: McGraw-Hill

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Design for Six Sigma for Service? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Design for Six Sigma for Service. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl