Destination Branding

Nigel Morgan
Destination Branding
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

In today's highly competitive market, many destinations - from individual resorts to countries - are adopting branding techniques similar to those used by 'Coca Cola', 'Nike' and 'Sony' in an effort to differentiate their identities and to emphasize the uniqueness of their product.By focusing on a range of global case studies, Destination Branding: creating the unique destination proposition demonstrates that the adoption of a highly targeted, consumer research-based, multi-agency 'mood branding' initiative leads to success every time.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-0-7506-5969-7, 9780750659697
Język: angielski
Wydawnictwo: Butterworth Heinemann

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Destination Branding nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Destination Branding. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl