Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce

Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Skrypty dydaktyczne przez całe lata aktualne źródło informacji dla studentów różnych kierunków studiów - od humanistyki, przez nauki społeczne, po nauki ścisłe. Wyparte nieco w ostatnim dziesięcioleciu przez klasyczne podręczniki akademickie, powinny, jak się wydaje, powrócić do łask. Wynika to z faktu, iż rzeczywistość medialna, w której żyjemy, i sam rynek mediów ewoluują tak szybko, jak nigdy dotąd. Dlatego też przygotowywanie aktualnych materiałów edukacyjnych w postaci skryptów, które szybko można aktualizować, dostosowując do zmieniającego się rynku mediów, stanowi nie lada wyzwanie, dając przede wszystkim możliwość prezentowania zawsze aktualnej wiedzy z danej dziedziny.
Prezentowany tom stanowi odpowiedź na to wyzwanie i rozpoczyna nową serię wydawniczą Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego zatytułowaną Wiedza i Praktyka. W serii tej publikowane będą prace zapoznające studentów nie tylko z zagadnieniami praktyki zawodowej, ale również stanowiące kompendium wiedzy dla każdego studenta z różnorodnych zagadnień dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-86466-69-6, 9788386466696
Wydawnictwo: Skorpion

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl