E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: ? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? ? Co to jest marketing internetowy? ? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? ? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? ? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? ? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
ISBN: 978-83-8102-069-5, 9788381020695
Wydawnictwo: CeDeWu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl