Echo Manual

J. Oh
Echo Manual
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Thoroughly updated for its Third Edition, this best-selling manual is a practical guide to the performance, interpretation, and clinical applications of echocardiography. The Echo Manual is written by recognized authorities at the Mayo Clinic and provides a concise, user-friendly summary of techniques, diagnostic criteria, and quantitative methods for both echocardiography and Doppler echocardiography. Discussion of each clinical problem also includes transesophageal echocardiography. This edition covers the latest techniques, standards, and applications and includes new contrast agents. All references have been updated. More than 900 imagesgive readers an immediate grasp of salient points.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-7817-4853-7, 9780781748537
Język: angielski
Wydawnictwo: Lippincott Williams & Wilkins

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Echo Manual aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Echo Manual. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl