Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

Anna Lewicka-Strzałecka
Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Celem konferencji, zorganizowanej w grudniu 2005 r. przez Centrum Etyki Biznesu Instytutu Filozofii i Socjologii PAN oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, była wymiana poglądów na temat celów i treści edukacji konsumenckiej, podmiotów odpowiedzialnych za jej realizację, możliwych inicjatyw, a także przedstawienie przykładów dobrych praktyk, mogących stanowić wzór dla potencjalnych działań. Konferencja zgromadziła przedstawicieli różnych środowisk wykazujących zainteresowanie problematyką konsumencką, zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i praktycznego. Uczestniczyli w niej naukowcy, rzecznicy konsumentów, reprezentanci świata biznesu oraz pozarządowych organizacji konsumenckich. Oddawana do rąk Czytelników książka stanowi dorobek tej konferencji. Reprezentujące różne środowiska, grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.
ISBN: 978-83-89437-55-6, 9788389437556
Wydawnictwo: WSPiZ im. Leona Koźmińskiego

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl