Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce

Weronika Świerczyńska-Głownia
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami,
Z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJM
1. Rynek mediów audiowizualnych
1.1. Rynek zawartości mediów
1.2. Rynek reklamy
1.3. Rynek geograficzny

2. Źródła finansowania nadawców telewizyjnych

3. Publiczny i komercyjny nadawca telewizyjny w Polsce
3.1 Geneza powstania TVP S.A.
3.2. Propozycja zmiany struktury prawnej TVP S.A
3.3. Geneza powstania TVN – ewolucja od TVN Sp. z o.o. do TVN S.A.
3.4. Struktura Grupy ITI (stan na 2004 rok

4. Program jako podstawowy element strategii nadawcy telewizyjnego

5. Determinanty kształtowania oferty programowej
5.1. Uwarunkowania prawne kształtowania oferty programowej
5.1.1. Nadawca publiczny
5.1.2. Nadawca komercyjny
5.2. Koncesja
5.3. Częstotliwość
5.4. Archiwa
5.5. Ramówka TVP
5.6. Ramówka TVN
5.7. Klasyfikacja programów telewizyjnych

6. Kanały tematyczne jako element strategii rynkowej
6.1. Kanały tematyczne TVP S.A.
6.1.1. TVP Kultura
6.1.2. TVP Sport
6.1.3. TVP Seriale
6.1.4. TVP Historia
6.1.5. TVP3 / TVP Regionalna
6.1.6. TVP Info
6.1.7. TVP Polonia
6.1.8. Biełsat TV
6.2. Kanały tematyczne TVN
6.2.1. TVN24
6.2.2. TVN7
6.2.3. TVN Meteo
6 Spis treści
6.2.4. TVN Turbo
6.2.5. International TVN (ITVN)
6.2.6. TVN Style
6.2.7. TVN CNBC

7. Redefinicja rynku audiowizualnego
7.1. Proces cyfryzacji w Polsce
7.2. Nowe realia na rynku mediów
7.3. Ewolucja w kierunku opłat za usługi

Zakończenie
Bibliografia
Spis schematów
Data wydania: 2014-12-01
ISBN: 978-83-233-3812-3, 9788323338123
Wydawnictwo: WUJ - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja społeczna
Stron: 134
dodana przez: Vernau

Autor

Weronika Świerczyńska-Głownia Weronika Świerczyńska-Głownia Weronika Świerczyńska-Głownia, doktor, medioznawca, specjalista w dziedzinie zarządzania mediami i informacją. Prowadzi badania naukowe z zakresu zarządzania organizacją medialną, informacją, ekonomiki mediów i zmian w funkcjonowaniu rynku medialneg...

Pozostałe książki:

Dostęp do informacji ustawowo chronionych zarządzanie informacją Działalność programowa telewizji publicznej Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Wszystkie książki Weronika Świerczyńska-Głownia

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat