GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów
Książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
7 /10
Ocena 7 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Data wydania: 2011-01-30
ISBN: 978-83-246-3624-2, 9788324636242
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 160

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie

@vonHuuss
2020-08-14
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 6 /10
Przeczytane 2020 Literatura polska Biznes
@witwona
2017-05-19
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
{} 8 /10
Przeczytane Książki dźwiękowe

Co czytać po książce “GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”- Paweł Tkaczyk

Książka Zaginięcie córki Wintera
Zaginięcie córki Wintera Michael J. Sullivan
{}8/10
Zaginęła córka. Dwóm zawadiakom zapłacono, żeby ją odnaleź...
Książka Doktor Proktor i Proszek Pierdzioszek
Doktor Proktor i Proszek Pi... Jo Nesbø
{}8.7/10
Doktor Proktor to szalony profesor. No, prawie. Tak naprawdę...
Książka Mors, Pinky i trzynasta komnata
Mors, Pinky i trzynasta kom... Dariusz Rekosz
{}8/10
Mors, Pinky i trzynasta komnata Znani z poprzednich tomów Mo...
Książka Historia architektury dla wszystkich
Historia architektury dla w... Tadeusz Broniewski
{}9/10
Książka 10 Minutes 38 Seconds in this Strange World
10 Minutes 38 Seconds in th... Elif Şafak
{}6/10
An intensely powerful new novel from the best-selling autho...

Cytaty z książki

O nie! Książka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe