Paweł Tkaczyk
Zostań fanem autora:

Paweł Tkaczyk

Autor, 46 lat 11 czytelników
8.2 /10
9 ocen z 3 książek,
przez 8 kanapowiczów
Urodzony 17 maja 1978 roku w Polsce (Wrocław)
Paweł Tkaczyk to szkoleniowiec, mówca publiczny, mentor marketingowy oraz pisarz. Jest także właścicielem firmy MIDEA oraz prowadzi swój autorski blog. Jest autorem trzech książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”, które zostały wydane w 2011 roku, oraz „Narratologia” z 2017 roku. W swoich publikacjach i codziennej pracy porusza tematykę szeroko rozumianego marketingu, w tym tego opartego na komunikacji w mediach społecznościowych, grywalizacji, storytellingu, a także budowania swojej marki.

W ciągu swojej kariery prowadził liczne wykłady i szkolenia dla firm i instytucji w całej Polsce, m.in. Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Credit Agricole czy Citibank. Podczas swoich wystąpień opowiada słuchaczom o strategiach budowania silnej marki, mediach społecznościowych czy psychologii konsumenta. Jego firma MIDEA zajmuje się budowaniem wizerunku polskich marek poprzez tworzenie strategii promocji oraz komunikacji. Tkaczyk prowadzi także szkolenia w zakresie mentoringu marketingowego, podczas których uczy i motywuje swoich klientów, przekazując im swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie.

Paweł Tkaczyk zadebiutował jako pisarz w 2011 roku, książką pod tytułem „Zakamarki marki” która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress. Publikacja ta zdobyła także tytuł marketingowej książki roku 2011. Paweł Tkaczyk przybliża w niej problematykę budowania marki i kreowania wizerunku firmy na zewnątrz przez poszczególnych pracowników danej firmy.

Druga książka w jego dorobku twórczym, czyli „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych” skupia się na wykorzystaniu mechanizmu gier fabularnych i rywalizacji pomiędzy potencjalnymi, co ma na celu zwiększenie ich zaangażowania w reklamowany produkt.

W swojej najnowszej książce, zatytułowanej „Narratologia”, Tkaczyk koncentruje się natomiast na tym, jak istotny w procesie zakupowym jest storytelling, czyli umiejętne opowiadanie wciągających historii, które wyróżniają produkt na tle innych, wywołują w kliencie odpowiednie uczucia i skłaniają go do wybrania tego konkretnego produktu spośród wielu artykułów podobnego rodzaju.

Prywatnie Paweł Tkaczyk jest spełnionym mężem i ojcem dwójki dzieci. Prywatnie pasjonuje się starymi horrorami oraz filmami z gatunku science-fiction. Przyznaje, że oprócz bycia zagorzałym kinomanem, jest też niepoprawnym gadżeciarzem.

Książki

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Paweł Tkaczyk
8.5/10

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć...

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk
7.7/10

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak na...

Zakamarki marki
Zakamarki marki
Paweł Tkaczyk
8.5/10

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medy...

Chcę tego dotknąć Zabawy rozwiające zmysł dotyku
Chcę tego dotknąć Zabawy rozwiające zmysł dotyku

Książka zawiera wiele ciekawych zabaw, które rozwijają zmysł dotyku, a także działają pobudzająco na spostrzegawczość. Wszystkie one zostały wypróbowane w praktyce przez grupę wychowawców przedszkolny...

Świat wokół mnie : wrażenia zmysłowe w zabawach dzieci
Świat wokół mnie : wrażenia zmysłowe w zabawach dzieci

Dzieci są ciekawe! Chcą poznawać swoje otoczenie i badać je wszystkimi zmysłami. Grupa autorów łączy fachową wiedzę i zawodowe doświadczenie w kalejdoskop zajmujących zabaw oraz kreatywnych pomysłów d...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze