Zakamarki marki

Paweł Tkaczyk
8.5 /10
Ocena 8.5 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów
Zakamarki marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
8.5 /10
Ocena 8.5 na 10 możliwych
Na podstawie 2 ocen kanapowiczów

Opis

Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Data wydania: 2011-08-16
ISBN: 978-83-246-3334-0, 9788324633340
Wydawnictwo: One Press, Helion
Stron: 216

Autor

Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk
Urodzony 17 maja 1978 roku w Polsce (Wrocław)
Paweł Tkaczyk to szkoleniowiec, mówca publiczny, mentor marketingowy oraz pisarz. Jest także właścicielem firmy MIDEA oraz prowadzi swój autorski blog. Jest autorem trzech książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w ...

Pozostałe książki:

Świat wokół mnie : wrażenia zmysłowe w zabawach dzieci Chcę tego dotknąć Zabawy rozwiające zmysł dotyku GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Wszystkie książki Paweł Tkaczyk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Recenzja ,,Zakamarki Marki” – książka dla blogera?

1.07.2019

,,Zagadnienia łatwo się rozumie, są wyjaśnione, ale czasem moim zdaniem autor mógł krócej rozwodzić się nad opisywanymi rozdziałami. Dzięki temu potrzebowałem chwili odpoczynku od lektury i zastanowieniu się czy dobrze rozumiem co miał na myśli. Dlatego wracałem do poprzednich wątków aby przekonać się czy wiem o co chodzi. Z tego względu była to n... Recenzja książki Zakamarki marki

Moja opinia o książce

Opinie

@proseed
2011-08-29

Paweł Tkaczyk w przystępny sposób przekłada teorię i praktykę marketingową na polskie i internetowe realia. Publikacja przyda się każdemu, kto zaczyna budować swoją pierwszą firmę i musi w krótkim czasie przyswoić podstawy budowy marki swojego produktu, z uwzględnieniem identyfikacji wizualnej i strategii komunikacyjnej. Książka nie niesie ze sobą nowych, rewolucyjnych teorii, ale doskonale nadaje się na ściągę z podstaw marketingu.

| link |
BA
2012-01-15
10 /10
Przeczytane Ekonomia/finanse/biznes User Experience

Bardzo dobra esencja wiedzy. Bez skomplikowanych elaboratów. Krótko i przystępnie autor wyjaśnia "w czym rzecz" w tym całym budowaniu marki. A pióro ma lekkie.

| link |
@conniec
2019-06-16
7 /10
Przeczytane

Cytaty z książki

O nie! Książka Zakamarki marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl