Homo videns. Telewizja i post-myślenie

Giovanni Sartori
Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns. Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-235-0398-9, 9788323503989
Wydawnictwo: WUW - Wyd. Uniwersytetu Warszawskiego
Seria: Communicare - historia i kultura
Stron: 132

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Homo videns. Telewizja i post-myślenie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Homo videns. Telewizja i post-myślenie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat