Key Concepts in E-Commerce

Alan Charlesworth
Key Concepts in E-Commerce
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

E-Commerce is making an ever-bigger impact on the way businesses operate. Key Concepts in e-Commerce offers readers an introduction to the many words, terms and phrases that abound in this fast developing and increasingly popular discipline.
Data wydania: 2007-03-22
ISBN: 978-0-230-51671-7, 9780230516717
Język: angielski
Wydawnictwo: Red Globe Press
Stron: 328

Autor

Alan Charlesworth Alan Charlesworth Alan Charlesworth is a senior lecturer in marketing and digital marketing at a UK university and has been involved in marketing on the Internet in either practical, training, research, consultancy, or academic roles since 1996. He has published a nu...

Pozostałe książki:

Internet Marketing. A Practical Approach Key Concepts in E-Commerce
Wszystkie książki Alan Charlesworth

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Key Concepts in E-Commerce? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Key Concepts in E-Commerce. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl