Kiss and Sell

R. Sawyer
Kiss and Sell
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Writing good copy requires creativity. Writing good copy is a craft to be learned through much practise and over time. Kiss and Sell: Writing for Advertising explores all aspects of copywriting to uncover the qualities necessary to fulfill the sole task of the copywriter - to empty store shelves of products. Examples used in the book represent some of the most successful advertising copy ever produced, supported by authentic visuals and engaging text outlining some world-famous campaigns. Interviews with the field's leading players provide exciting insights into one of our most talked-about industries.
Data wydania: 2004
ISBN: 978-2-88479-033-8, 9782884790338
Wydawnictwo: Ava Publishing

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Kiss and Sell nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kiss and Sell. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl