Konsument i przedsiębiorstwo na rynku

Genowefa Sobczyk
Konsument i przedsiębiorstwo na rynku
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Kolejny zeszyt serii Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS. Zawiera 10 artykułów oraz 3 sprawozdania z konferencji: XX Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Łodzi, Entime 2004 oraz konferencji Badania Marketingowe - metody, tendencje i zastosowania.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-227-2444-6, 9788322724446
Wydawnictwo: UMCS

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Konsument i przedsiębiorstwo na rynku? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Konsument i przedsiębiorstwo na rynku. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl