Managing Customers as Investments

S. Gupta
Managing Customers as Investments
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

For courses in customer relationship management, consumer behavior, organizational theory, marketing strategy, and customer service. Through practical examples and case studies, Gupta links 'customer lifetime value' to overall business value and makes this useful to senior managers. Learn a rigorous yet simple approach to estimating the lifetime value of customers -- and using that information for both tactical and strategic management decision-making.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-0-13-142895-9, 9780131428959
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Managing Customers as Investments nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Managing Customers as Investments. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl