Książka stanowi komplet zasad dla sprzedawcy szanującego siebie, firmę i klienta. Mapa sprzedawcy to skrzynka z narzędziami, dzięki którym sprzedaż może być nie tylko efektywna, ale także przyjemna dla wszystkich uczestniczących w niej stron. Podręcznik przeznaczony jest dla: * sprzedawców, którzy pracują w sklepach, chcą być bardzo dobrzy w tym, co robią, poznać techniki wywierania wpływu i tajniki komunikacji podczas sprzedaży, * kandydatów na sprzedawców potrzebujących wiedzy praktycznej, * właścicieli i managerów sklepów pragnących, aby ich sprzedawcy byli skuteczni, przysparzali firmie zadowolonych, stałych klientów i dużych zysków, * trenerów organizujących treningi z zakresu obsługi klienta w sklepie. Na płycie CD znajdują się mapy myśli będące nieocenioną pomocą przy pracy nad nowymi projektami czy ulepszaniu już istniejących rozwiązań oraz ankiety - narzędzia pracy sprzedawcy.