Marketing Communications 4e

Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh
Marketing Communications 4e
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key techniques and applications of marketing within a European context. The book covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, and personal selling. It also offers up-to-date coverage of e-communication, including e-marketing, mobile marketing, interactive television and relationship marketing. Building on the success of the third edition, the fourth edition comes fully updated with brand new material on a diverse range of products and brands such as Coke Zero, Twitter and Wii Fit, as well as coverage of topical issues such as the Barack Obama campaign and the EU anti-smoking campaign.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-273-72138-3, 9780273721383
Język: angielski
Wydawnictwo: Financial Times

Autor

Patrick de Pelsmacker Patrick de Pelsmacker Patrick De Pelsmacker is full professor of marketing at the marketing department of the Faculty of Business and Economics. He teaches research methods and marketing communications. His research focuses upon advertising effectiveness, new advertising...

Pozostałe książki:

Marketing Communications 4e Marketing Communications. European Perspective
Wszystkie książki Patrick de Pelsmacker

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Communications 4e nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Communications 4e. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat