Marketing Communications. European Perspective

Patrick de Pelsmacker, Joeri van den Bergh, Maggie Geuens
Marketing Communications. European Perspective
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Marketing Communications: A European Perspective, third edition, covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, personal selling and the Internet.Filled with original, in-depth material, and supported by input from a number of premier marketing executives, Marketing Communications: A European Perspective, third edition, offers coverage from globally-recognised companies and brands, including Microsoft, Ford, Kitkat, McDonaldThis book is designed to be of use to both undergraduate and postgraduate students of marketing communications.
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-273-70693-9, 9780273706939
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall

Autor

Patrick de Pelsmacker Patrick de Pelsmacker Patrick De Pelsmacker is full professor of marketing at the marketing department of the Faculty of Business and Economics. He teaches research methods and marketing communications. His research focuses upon advertising effectiveness, new advertising...

Pozostałe książki:

Marketing Communications 4e Marketing Communications. European Perspective
Wszystkie książki Patrick de Pelsmacker

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Communications. European Perspective nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Communications. European Perspective. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat