Marketing Communications

Chris Fill
Marketing Communications
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Relied upon by undergraduates and CIM students, this is an essential text just got even better in the new enhanced media edition. This includes a new chapter on e-communications, interviews with Chris Fill to introduce each part of the book, further video interviews with real marketing managers who show how the theory works in the real world.
ISBN: 978-1-4058-7308-6, 9781405873086
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Chris Fill Chris Fill Prior to his academic career Chris completed his masters degree at the University of Warwick and then enjoyed a successful marketing and commercial career with a variety of international organisations. He writes frequently and has published research...

Pozostałe książki:

Marketing Communications Simply Marketing Communications
Wszystkie książki Chris Fill

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Communications nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Communications. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl