Simply Marketing Communications offers a concise overview of the principles and practices of this dynamic and exciting subject. Based on Chris Fill
Data wydania: 2006
ISBN: 978-0-273-70405-8, 9780273704058
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall
Autor
Chris Fill
Prior to his academic career Chris completed his masters degree at the University of Warwick and then enjoyed a successful marketing and commercial career with a variety of international organisations. He writes frequently and has published research...
Pozostałe książki:
Wszystkie książki Chris Fill
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Coś mi się wydaje, że książka Simply Marketing Communications aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Simply Marketing Communications. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?