Marketing doświadczeń

Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
Książka Marketing doświadczeń
Książka Marketing doświadczeń
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
Data wydania: 2013
ISBN: 978-83-01-17429-3, 9788301174293
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Stron: 208

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
Używane książki mają duszę. Zamiast kupować w sklepie, zajrzyj na naszą stronę z ogłoszeniami. Książkowe zero-waste? Kupuj używane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing doświadczeń nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
{}️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Co czytać po książce “Marketing doświadczeń”- Katarzyna Dziewanowska

Książka Prawo rzymskie
Prawo rzymskie Agnieszka Kacprzak, Jerzy Krzynówek
Repetytoria C. H. Beck adresowane są do studentów prawa oraz...
Książka Prawo rzymskie : pytania egzaminacyjne, kazusy, tablice
Prawo rzymskie : pytania eg... Agnieszka Kacprzak
Repetytorium
Książka 565 zagadek z prawa rzymskiego
565 zagadek z prawa rzymskiego Agnieszka Kacprzak, Jakub Urbanik, Franciszek Berier, Jerzy Krzynówek
Zbiór zagadek z prawa rzymskiego stanowi znakomitą okazję do...
Książka Prawo rzymskie Repetytoria
Prawo rzymskie Repetytoria Agnieszka Kacprzak, Jerzy Krzynówek
Repetytorium Prawo rzymskie. Pytania. Kazusy. Tablice podzie...
Książka Prawo rzymskie Pytania. Kazusy. Tablice
Prawo rzymskie Pytania. Kaz... Agnieszka Kacprzak, Jerzy Krzynówek
Repetytoria C. H. Beck adresowane są do studentów prawa oraz...

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing doświadczeń. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
{} Dodaj cytat
nakanapie.pl
{} {} {}
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatności Regulamin
© 2020 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe