Marketing doświadczeń

Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
Marketing doświadczeń
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej.
Data wydania: 2013-10-22
ISBN: 978-83-01-17429-3, 9788301174293
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Seria: PODRĘCZNIKI MARKETING
Stron: 208

Autor

Katarzyna Dziewanowska Katarzyna Dziewanowska Katarzyna Dziewanowska - doktor, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania; związana z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Pozostałe książki:

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta Marketing doświadczeń Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Wszystkie książki Katarzyna Dziewanowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing doświadczeń nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing doświadczeń. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl